28 August 2011

My Sister's House, Burlington, VT


I have been posting only one picture per stop, but I did promise one of my niece, and my sister made such a delicious breakfast for us that can't help but share. Everything on this plate is grown or made in VT and some of it (the herbs, fresh cayenne in the potatoes) was grown by my sister.

Jusqu'ici je n'ai posté qu'une photo par endroit, mais je vous ai promis un portrait de ma nièce, et ma soeur nous a fait un petit-déjeuner tellement délicieux que cela méritait une photo aussi. Tous les ingrédients de ce repas viennent du Vermont et certains (les herbes et le piment dans les patates) viennent du jardin de ma soeur.

2 comments:

Tony said...

Wow she's getting so big! And still adorable.

Hopie said...

Tony - I know! It's crazy how fast they grow!